Veelgestelde vragen
De bestelling kan betaald worden via Ideal, Klarna, Creditcard, Bancontact of “Op factuur”.
In geval van de optie “Op facuur” wordt voor levering een betaalverzoek gestuurd, als deze voldaan is worden de meubels afgestuurd.
We hebben vaak een aantal van onze meubels super scherp geprijsd, waardoor je deze al nergens goedkoper kunt vinden.
Het is ook mogelijk om achteraf te betalen. We bieden hiervoor betalen middels Klarna en Idealin3aan. Voor deze mogelijkheid reken wij de kosten voor Klarna en Idealin3 aan je door. Zodoende kunnen wij de prijzen laag houden.
Het is helaas niet mogelijk om bij de chauffeur af te rekenen.
Bezorging
Bij orders tot 199,99 euro rekenen wij 9,95 euro verzendkosten. Bij order boven de 200 euro rekenen wij 24,95 euro verzendkosten. De verzendkosten zijn niet afhankelijk of het 1 of 40 producten zijn, het is eenmalig. Door de transportkosten eruit te halen vinden wij dat je de prijs pas echt kunt vergelijken.
De meubels worden tot aan de eerste drempel geleverd mits de locatie goed bereikbaar is. Woon je in een flatgebouw of appartementencomplex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot je voordeur afleveren.* Wij doen altijd ons uiterste best om alles bij jouw thuis te leveren. Houdt er rekening mee dat de meubels wel in de lift of het trappengat moeten passen.
* Sommige van onze meubels zijn aangemerkt als palletlevering vanwege het gewicht en de afmetingen. Bij een palletlevering wordt het meubel voor de (eerste) voordeur geleverd op een pallet (en niet binnen gebracht.) Dit heeft te maken met de arbowetgeving. Mocht je twijfelen over jouw situatie, neem dan contact met ons op. We denken graag mee.
Onze meubels worden bezorgd door XXLpakket. Je ontvangt van hen een email met Track en Trace informatie zodat je de levering kunt volgen. Het is helaas niet mogelijk om een dag of tijdstip af te spreken.
Verzorging
Mangohout is afkomstig van de mangoboom. Het is een hardhout die bijzonder slijtvast en sterk is. Daarnaast is mangohout bijzonder duurzaam omdat de boom nadat deze niet meer vruchtdragend is pas wordt gekapt voor de vervaardiging van meubels.
Alle mangohouten meubels zijn behandeld tegen vocht en vuil dmv een matte transparante lak. Je kan de meubels afnemen met een droge of vochtige doek en een niet agressief schoonmaakmiddel.
Het is mogelijk om de meubels zelf te onderhouden door eens per jaar (of vaker bij intensief gebruik) de laklaag opnieuw aan te brengen. Gebruik hiervoor een matte transparante spuitlak. Bij kleine krasjes raden we aan om een stiftenset te gebruiken om het hout weer op kleur te brengen.
Retour & Garantie
Heb je een klacht of ben je niet tevreden over een geleverd product? Mail dan een foto van het gebrek met een beschrijving van de klacht naar klantenservice@gewoonmeubels.nl We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over de afhandeling.
Wij lossen het altijd netjes op!
We bieden standaard 1 jaar garantie op al onze meubels. Toch iets aan de hand? Neem dan even contact met ons op via klantenservice@gewoonmeubels en we zorgen dat we zo spoedig als mogelijk contact opnemen over de afhandeling.
We willen natuurlijk dat je altijd tevreden bent met de bestelling, maar is het toch niet helemaal wat je had verwacht? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
- Verpak het artikel stevig en in de originele verpakking;
- Meld je retourzending aan via klantenservice@gewoonmeubels.nl o.v.v. het bestelnummer;
- De klantenservice neemt contact op om de retour in goede banen te leiden.
- De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Voor kleine meubels onder de € 200 is dit € 20 per meubel. Daarboven is het € 45 per meubel;
- Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan wordt binnen 14 dagen je aankoopbedrag teruggestort. Wel zo fijn!
Voorwaarden
- De producten dienen onbeschadigd te zijn en 100% als nieuw verkocht te kunnen worden. Zo maken we weer een andere klant heel blij!
- Als er geen originele verpakking aanwezig is, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.
- Het product is binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
- Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
- Het artikel dient in de originele (artikel)verpakking te zitten zoals deze geleverd is, dit is van toepassing op de beschermende noppenfolie en de doos. (De doos is zonder scheuren, stift of duct tape)
- Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Bestellen
Wij doen ons best om zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben, zo niet dan hebben wij de geschatte levertijd bij het product vermeld.
Wanneer een product op voorraad, en je hebt voor 12:00 besteld, dan gaan wij deze dezelfde dag nog versturen. Dan staat het de volgende dag in huis!
Wij hebben geen invloed op het geplande levermoment door XXL pakket. Daarnaast hebben wij maar beperkt invloed op de levertijd vanuit onze levancier, maar in beide gevallen doen wij onze best jullie zo goed mogelijk te informeren.
Voeg jouw gewenste product toe aan de winkelwagen. Ga naar de winkel wagen en als je alles gevonden hebt kun je naar de volgende stap gaan. Daar moet je alle gegevens invullen zoals naam en adres gegeven. Vervolgens kun je een betaalmethode kiezen en de betaling afronden. Je krijgt daarna een melding van de order in je emailbox, en gaan wij er mee aan de slag.
Algemeen
Nee. Wij hebben er voor gekozen de kosten zo laag mogelijk te houden en dus geen dure showroom te nemen.
Op basis van de feedback van klanten zijn wij nu bezig met het regelen van een telefoon nummer! Terwijl de IT dit aan het regelen is blijft het volgende nu wel van kracht.
Beter 1 ding heel goed doen, dan 5 dingen half half vinden wij.
Wij hebben op dit moment geen altijd aanwezige klantenservice die beschikbaar is voor de telefoon aan te nemen. Mocht je wel graag iemand willen spreken dan kun je ons op klantenservice@gewoonmeubels.nl mailen met de vraag of wij je terug bellen. Dit doen wij dan zo snel mogelijk, want soms is bellen gewoon gemakkelijker en dat begrijpen wij helemaal.
Goed of slecht, jouw menig telt!
Wij geven jullie graag de ruimte om je ervaring te delen over onze producten, service en jullie ervaring. Laat een review achter op google!
Wij vinden het natuurlijk leuk om complimenten te krijgen. Maar wij vinden het ook belangrijk dat nieuwe klanten jullie ervaringen weten. En uiteraard willen wij er van leren!